//TAKE MY HEART
minggu ini punye cerita
Friday, December 2, 2011 @ 11:18 PM | 5 Comment [s]


my life is become crazy right now...
dont know how to do, dont know how to handle it.. ikut kan hati aku biarkan je semuanye.. lantaklahh..
tetapi dah jadi tanggungjawab aku. aku tak boleh nak lepas tangan..
tapi kenapa, sahabat2 yg laen ni tak dpt rase kan yg aku ni sangat pegang dan jage tanggungjawab ni...
nak sangat dorang letak diri dorang kat tempat aku. nak kate dorang ni ade asgnment, mcm la aku ni xde asgnment sangt...nak kate dorang ade kelas sgt, mcm lah aku ni xde kelas.. grrr bukan nak menyalah kan antara satusama lain.. tetapi, faham lah diri orang laen jugak.. same2 ingin berjaya dan dijayakan..
mintak sangat dorang ni fikir jugak, ape jadi kalo dah ade 40 orang rangkaian... ingat semua orang ni ragam nye same je ke.. kalo same sume, xdelah aku ni bersusah payah jage sorang2... cakap tu, semua buat tu.. cakap ni semua buat ni..... korang ingat senang nak jadi leaders?? aku tak pernah bayang umur 19tahun dah ade pengalaman yg sebegini indah... kene bertanggungjawab atas 40 orang.... just imagine!!! memang aku belum jadi lagi mcm syafiq supenah, amelia ng,,.......... aku terfikir mcm ne dorang leh handle rangkaian dorang yang dah beribu tu.. aku just 40 orang je.. tu pon ade yg terlepas tangan.,, i need someone to help me.. tapi wat mase ni.. selagi aku boleh handle, aku akan handle... mmg aku suke pon bende2 ni...... its just like fun to me.. dengan cara tu, aku boleh motivasi diri aku yg buat bisnes ni dgn muke ceria.. taknak stress2.... ade 1 mggu tu.. mmg giler 6m aku naek mendadak.. rase malas nak dtg keje pe sume.. mmg jadi pemals lah kirenye... grrr 1 bende je aku wat.. aku cari leaders yg rangkaian nye dah ramai, dan aku bercite2 nak potong rangkaian dan income dye.. thats why im here.. aku tak suka kalah.... thats why aku cari sorang untuk aku lawan... supaya bisnes ni jadi best pada aku... tapi sekarang bertimpa2 masalah..
mmg lah NAKHODA YG HEBAT, TAKkAN DATANG DARI LAUT YG TENANG. so aku anggap ni dugaan pada aku.. hmm mak and abah yang sporting selalu kol aku, doakan aku supaya aku berjaya.. abah selalu baca yassin untuk anak2 nye berjaya... abah ade bg tau aku mase cuti hari tu, ABAH DOAKAN ADIK DAN RANGKAIAN BERJAYA..
abah jugak lah yang mendorang aku wat keje ni.. aku memang anak bapak.. ape2 citer aku, aku akan citer kat dye.. dye orang 1st yg aku akan cari if ade masalah.. tapi kadang2 ngan mak aku.. biase lah anak bongsu.. mmg di manjakan dan disayangi..
aku tak nafikan bende tu.. thats why aku fikir, kalo aku stop bisnes ni, ape kate abah aku nanti... SAYANG ABAH NGAN MAK!!
tak tau ape jadi kalo mak ngan abah aku xde... suicide kot... hahahahaaa sedih la pulak citer pasal abah n mak.. mak n abah aku adalah segalanya bagi aku...
to my future guy... u are 2nd to me... :)
HMM BERBALIK PADA CITER BISNES AKU TU.. HMM MASALAH BERTIMPA2 UNTUK MINGGU NI JE.. i cant to think jalan penyelesaian nye.. ade yg dah selesai tu, selesai lah... tapi please laa.. make myself clear.. arggghhhh nak release tension tapi... TAK DAPAT!!!!!
"muka gwa mmg muka huhahuhaaa... tapi gwa simpan dalam beb...."
aku tak reti dan tak biase nk luahkan.. hmm aku rase nak merajuk.. tapi itu termasuk dlm 6m.. :( :( :'( nak buat mcm ne!!! kene telan lah!!!!! make my self in trouble again.... grrrrr nothing special lah from monday until today..

ouh lupe plak.. ade la guy ni, selalu gak la bg motivasi kat aku.. naekkan balik semangat aku.. tapiiiiii aku cepat bosan dengan bende yang same, apetah lagi kata2 yang sama aku dengar..
abg hafidz, if u terbaca this post,, jgn terase..
hihi kalo teringin nak bebelkan aisha lagi, better wat ayat laen dari pada lain.. hahahaa tapi aisha suke ade orang bebel kat aisha.. aisha suke,,, tegur itu, tegur ini.. biase lah..
kalo x tegur, xtau ape yg kite wat tu btol atau salah..

uNtuk semua... nak ingatkan lagi.. aisha mmg manje.. tapi tak gedik.. semua orang aisha layan.. tapi tgok orang jugak lahh.... :) :')

p/s:if you want to advice me, make sure not infront of others.. bcoz................... :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.