//TAKE MY HEART
IM HAPPY WITH YOU :)
Saturday, December 3, 2011 @ 8:41 AM | 0 Comment [s]


hari ni sambung keje.. dah kene sound semalam dgn leader... hmm...
ni nak kene fikir mcm ne nak ade kan ICU kat budak2 aku..
xde idea lah..
tegas ngan dorang, kate aku garang.. tapi mmg aku garang pon.. bukan pe.. aku nak rangkaian aku sume sistematik.. be professional..
nak ikut malas dorang, aku rase aku la yang paling pemalas sekali..
kang aku garang nanti merajuk.. entah mcm ne lah nak terapkan ICU dlm diri dorang ni sume.. ICU aku ngan abg fakhri, perghhhh mmg btol2 ICU lah..
IKUT CAKAP UPLINE.. mmg taat btol...
abg fakhri suwoh jaln kaki balik saeng2 ngan dye, kitorang pon jalan lah ngan dye..
padahal ade bus tu.. everyday datang preview.. sampai, balik2 muke kitorng..
sume kenal aku... ade banyk kali jugak lh.... ade orang tegur..
selalunye kat dpn kuliah mase aku tunggu nak masuk, ngan mase jalan kaki dari DKG1 ke DKG6... haa ade je yg tegur..
"HAI, AISHA!"
"NI AISHA KAN?"
"PETANG NI DATANG KAN?"
"PETANG NI ADE KAN?"
pastu dah orang t
anye cm tu aku pon jawab ler...
pastu ha mule lah aku wat muke BLURrr aku yg comel kejap.. nak ngingatkan sape dak yg kenal aku tu..

hmm tetibe rase nak kuar pi makan sllurrppy kat stesen minyak petronas..
tapi kat sini ade ke?(xmemasal citer psal slurpy. :)

hahaha so ni nak fikir kan mcm ne pasal ICU ni.. mcm ne ekh nak handle abang aku ni.. agaknye dye masih anggap adik dye ni kecik lagi.. hmm. dah ah.. next time we meet again k lazy blog! LOVE YOU!

p/s: i think i like you.... :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.