//TAKE MY HEART
DontBe Sad
Thursday, December 29, 2011 @ 10:02 PM | 0 Comment [s]

apabila seseoang itu bukan ditakdirkan untuk saya.. saya rasa ok jek.. sebb ALLAH akan berikan apa yg terbaik untuk kita.. so tak payah la nak kecewa... nak sedih untuk dye. sebb xde gunanya.. so bila itu terjadi pada anda, jgn rae sedih mcm dunia ni xde tmpat untuk bernafas.. tak moh mcm tu.. kita hidup atas muka bumi ini semua adalah percaturan ALLAH swt.. SO.. TERIMA APA JUA KEADAAN DENGAN SENYUMAN... :) walopon aku suka nanges.. tapi ok jek... actually nanges pon cpt bersih kan mata dari kekotoran dan bagi pipi kita lembut.. hahaa sebab tu aku suka nanges.. :)

p/s: aishawahid depan orang laen.. belakang orang pon laen.. so sape yg btol2 kenal aisha wahid... u dah begitu HEBAT.. so far ni xde sape tau aisha wahid ni mcm ne orang nye... :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.