//TAKE MY HEART
Bercerita Isu Gadis..
Sunday, December 18, 2011 @ 7:54 AM | 0 Comment [s]


Mengapa gadis menangis:

-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, kecuali di depan orang yang dia kasihi, dia menjadi lemah ..!

-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, ini kerana hanya ketika dia mencintai kau seorang, ia meletakkan egonya ..!
... ... ...
-Jika seorang gadis menangis kerana kau, pegang tangannya dengan kuat, dia adalah orang yang akan bersama kau sepanjang hidup kau.


-Dia menangis bukan kerana dia lemah, dia menangis bukan kerana dia ingin simpati atau belas kasihan, dia menangis kerana; tidak mungkin lagi menangis diam-diam..! rasa sakit, sakit dan penderitaan telah menjadi terlalu besar, sebuah beban yang harus disimpan di dalam hati..!

-Jika seorang gadis menangis hatinya kerana kau, dan semua kerana kau, masa untuk melihat ke belakang dan sedar apa yang telah kau lakukan, hanya kau akan tahu jawapannya itu
!


hmm nak komen2 jaapp...
mcm ade ruang komen mengomen je kan...
actually pada aku la kan... seseorang yg ego nye tinggi.. time nanges dye bile tau,... time malam..
hahahaa
kala malam menjelma... alaaa perempuan ni.. klo nak nanges.. sebelum tido dorang nanges lah...
sebb time-time tu laa dorang ingat balik ape yg dah berlaku untuk hari tu..
mcm aku, aku bile2 mase je boleh nanges.. ko citer lasedih2,, feeling sikit.. haa nanges la aku..
tapi cerita real la kan.. jgn tak real.. aku ngat lagi..
cerita abg hafiz misron tak dpt sambung wat medic kat indonesia.. setiap kali aku datg preview...
haa setiap tu lah aku sedih. sebb time tu aku dengar cerita dye..
sedih woo.. tapi dah selalu dengar.. bosan la jadinye... ade kala tak masuk preview..
so x dengar laa cerita abg hafiz @ conan tu.. >.<
aku tgok cerita hindustan pon dah sedih... nanges tu ade.. tapi cover2..
hahahaaa haa citer pasal nanges lagi.. ofkos laa putus cinta sedih..
tapi aku tak berapa gemar sikit bab yang ni..
putus cinta sikit nak nanges.. mcm dunia ni dah tak de tenpat untuk hidup..
untuk bernafas..
eihhh come on laa. heheee pandai la aku cakap.. bercinta pon tak pernah..
lagi nak putus cinta.. tapi kan ..
one day kalo aku jatuh cinta..
aku akan pastikan..
aku tak kan putus cinta.. sebb aku dah tgok dah kawan2 aku yg putus cinta.. tgok mcm sakit giler.. takot aku..
thats why aku kate aku taknak putus cinta bile aku bercinta nanti.. (confident je aku ni).. ouhh mmg btol pon sesetengah gadis akan nanges time dye bengang giler, sakit giler, kecewa... tak selalu dorang nanges.. tapi kalo type yg mcm aku ni..
memg selalu nanges.. HAAHAHA... pastu mmg aku nak orang pujuk.. tapiii tak de yg berkebolehan menangani kenangesan aku.. hahahaa sape yg penah tgok aku nanges mmg dye power giler ah.. (lelaki lah)..
even kat abah aku pon aku tak penah tunjuk aku nages..
eh tapi ade lah.. sekali tuu.. abah aku nmpak aku nages.. nak citer sikit..

KISAH AISHA:

time tu dah la kene marah pasal cop pengesahan untuk ptptn ngan jpa.. pastu kene pasang bendera kat depan umah.. (kan nak merdeka).. hahaha pastu dengan paku nye bersepah.. ngan tukul nye kemane.. aku kena marah ngan abah.. sedih laa kene marah ngan abah... aku pon sambil tukul paku tu, kene marah lagi.. sebenarnye aku salah pasang.. kene marah aku ni kan sensitif.. tak tahan nak nages.. aku tinggalkan sume tu, aku masok bilik.. haa time tu laa abah nmpak aku nages.. hihihihihihiii manje sikit aku ngan abah.. pastu time makan mak ngan abah ajak makan.. pastu abah tau aku suke makan ayam.. dye amek ayam tu letak kat pinggan aku.. hmmm nak nages lagi time tu.. abah pujuk aku.. comell... hahaahahaa pastu dah ok balik dah..

>.<'

ape jadi paku2, tukul2 kat luar tu?? haaa last2 abah aku yg pasang bendera tu.. hihihii dye yg kemas barang2 tu sume.. sorry la bahhh.. terrrrrr... >.<'

TAMAT KISAH AISHA :)


haaa perempuan ni boleh je nak nages tipu2 depan lelaki.. ape orang pgl? hipokrito.. haaa
so yg lelaki ni.. hati2... terkena padan muka.... ;p

ouh lgi 1... tang pujuk memujuk.... aku memang fail..
so kalo ade orang sedih.. nanges, selalu nye aku tak reti sangat nak pujuk..
aku akan menggunakan khidmat nasihat kawan2 yg laen... aku ni sengal gak..
nak orang pujuk.. tapi kau sendiri tak pandai nak pujuk orang..
hahaha so lelaki... ni nasihat la... korang mesti pandai pujuk memujuk..
sebb klo korang dpt yg type2 mcm aku, mmg nak taknak,
korang kene belajar sabar untuk memujuk dan tahan sabar untuk mengajar.
mengajar ape>> ajar laa perempuan tu pujuk orang..
aissshh nanti kang korang (lelaki) merajuk..
tak de sape nak pujuk.. :)

KBAI!!!! >.<"



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.