//TAKE MY HEART
aishawahid baekhati!
Thursday, December 8, 2011 @ 12:05 PM | 0 Comment [s]

hihii mcm biase ler..
bgun pagi2 kol 6.20am dengan roomate lantas jerit!

ALAAAA, DAH PAGI!
CEPATNYE DAH PAGI!!

so pe lgi.. kitorang bermalas-malasan lagi.. siap nak tido lagi.. hahaha
adik2! jgn ikut ape yg kitorang buat.. tapi mmg la.. malas giler nak pi kelas pagi kol 8 tu.. dengan baju tak iron lagi.. asgnment nak hantar x letak dlm file lagi.. dengan member nak sarapan dlm bilik.. mmg huru hara hidup aku.. sebenarnye hari2 mcm tu.. >o<. tak pe.. ti saye try ubah ok! tapi.... ouh x pe2..
pastu pe lagi.. kelam kabut la hari ni. naseb baek esgnment dah wat.. tapi syes hari ni mmg ngantuk giler masuk kelas en.fairol. marketing.. aku ngap depan dye choclate cabrurry. (ah hentam je la spelling).. ~.~..
sorry en.fairol.. seyes x leh tahan mate.. romantik sgt..
after tu kelas islamic economy.. ha ni lgi best.. masuk kelas lmbat sebb gi print handout untuk presentation.. ngat aku punye asngment blom seloptep (ah ni pon lantak lah spelling x btol). >o<
lmbt 15 minit jek.. sory ye abah n mak.. x pi kelas dengan punctual..
lecturer duduk kat baris depan aku.. sebb nak tgok dak2 grup laen wat presentation.. aku pon bosan.. sebb x menarik btol care presentation nye.. tpi still dengar...

TAPIIII..... MMG AKU NI X RETI DOK DIAM,

lantas aku pon keluarkan enfon aku yg ensem ni, gi amek gambar2.. hahaha so ni lah hasilnyerrr.. jgn marah yerrr






tadaaaa.. cot cet cot cet... dah abes.. so jom balik!! >.<''

ooopppp.. lupe2... mase tgah group laen wat pembentangan.. tak pasal2 aku gi tnye kawan aku kat sebelah..

aku: eh, ape tu usaha?
(aku pon x tau ape punye soalan la aku tnye)
yana: erkkk,, perlu eh aku jawab.. HAHA (dye ketawekan aku).. :(
aku: ehh.. apsal aku leh tnye soalan tu.. grr mmg aku dah tingtong..

pastu dah abes kelas... aku pon bla.. ade la jugak aku snap2 pic sikit3... so jom layan!!






p/s: xpayah nak pelik eh.. pic dkg pon ak amek.. :) >.<''





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.