//TAKE MY HEART
:) 21hb december 2011
Friday, December 23, 2011 @ 7:06 PM | 0 Comment [s]

hihihhihhhiii ari tu kate nak pencen kan.. opss...
tu hari tu.. ni tak nak pencen lagi wat blog...
hahahaaa nak citer.. sepanjang aku kat edc hotel,,
happy + kelakar + sedih + nak nanges + geram..

kenapa aku ade kat edc hotel..?? ofkos laa ade program... program berkongsi pengalaman bersama kelab jutawan.. antara jutawan-jutawan yg ada... ofkos laa mentor kumpulan kami.. pn. normah samad.. we call her,, aunt.. korang ade?? xde kan.. :) en. shafiq, supenah.. dan ramai lagi ye...
aku as a penyambut tetamu.. bnyk bende nak cerita...
mcm tak percaya sifu aziz datg.. yg bestnye.. aku berpeluang melayan aunt normah, pn maya (isteri sifu)...
aku suke nama aku (aishah) keluar dari mulut dorang.. hahaa
aku akan pastikan, aku jadi mcm dorang!!! april 2012. dengan izin ALLAH SWT...

hihihii happy.. dpt sambut dan iring sifu... dapt salam sifu... thanks kak nini dan abg razif.. (dr nini dan abg razif la yg kenalkan aishawahid kat sifu dan laen2..)..
i will make ur proud! terharu pon ade... kalo xde dorang, xde nye sampai tahap mcm ni.. sampai orang kenal.. tak pernah bayangkan... actually nak update bnyak lagi.. tapi hihihii orang busy la kan.. so need to go.. k bai!! :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.