//TAKE MY HEART
Aku bosan! im serius..
Monday, November 21, 2011 @ 11:07 PM | 4 Comment [s]

hmm buat bnde yang sama hari-hari!! sebagai manusia yang cepat bosan, mmg seriously aku bosan! setiap petang bende yang sama aku buat.. setiap malam bende sama aku buat.. dan macam biase pergi kuliah setiap hari! ish bosan tau tak!! kalaulah dinding bilik aku ni boleh berkate-kate.. hmm mesti dye jerit kat aku "sakit lah bongek!!".. mane taknye, aku selalu hentam dinding bilik aku ni.. cume dpp tm ni, struktur bahan yg digunakan untuk bilik aku adalah dari bahan2 yg branded kot.. tu yg x pecah tu... tapi mmg aku bosan dudok UUM!! i want my life back! huhahuha dengan member yg rapat.. hmm kat sini aku still x dapat cari kawan yg betul2 kawan... i need some one.. bukan sebagai boyfriend but, bestfriend..........
and i wanT to warning somebody.. dont call me ''BODOH!".... mmg x dapt terima la brooo... abes tu u x bodoh la?? kawan2 i pon x cakap i "BODOH".. lagi pulak mak and abah aku.. mak abah aku pon x paggil aku ''BODOH'' laaaa... jgn ingt ko pandai sangt.. meh laaa lawan pointer aku.... takkan kalah ngan kaw laaaa... dont ever challenge me... =.=''
u are not somebody to me laaa.... u just like a "germ"!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.