//TAKE MY HEART
ASHsijiwatisu
Friday, September 23, 2011 @ 4:04 PM | 0 Comment [s]

hai you alss...
wah lama betul tak buat entry baru...
now hidup saya kat uum not bad lahh.. is better than my life before at johore matriculation college.. i wish, hidup kat sini saye nak pegang jawatan banyak-banyak..
wah gitu.. bukannya giler kuasa..
but yelah, masing-masing nak mengaktifkan diri sendiri..
so.. saya pon nak jugak.. member masih tak banyak..
tapi akan datang saya akan pastikan member saya ramai..
tetibe aku ni pakai saya, saya pulak.. xpe2.. entry lain saya pakai aku kau..

saya ada terbaca satu blog kepunyaan seorang member kepada member saya..
tentang hidup dye dulu yang sombong dan membawa padah kepada dia sendiri pada hari ini..
tengok lah nanti, nak try mintak izin dia nak share kat "A LazY BLOG"..

hidup kat uum sangat best dan bebas.. hahahaa bebas mcm mane tu??
ngeheheh xde lah bebas semacm.. just bebas menentukan ape yg kite nak buat...
setakat ni baru je kuar sampai changlun je...
smpai je universiti utara malaysia ni.. saya dah pasang niat dah awal2..
nak kejar dean.. lantak lah dean tu nak lari mane.
aku kejar jugak.. tak kire!! ngahahahaha

p/s":kesalahan ejaan harap dimaafkan.. ngehehehe




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.