//TAKE MY HEART
not excited 7hb sept 2011
Friday, August 26, 2011 @ 11:12 PM | 0 Comment [s]


universiti utara malaysia.. hmm aku x excited pon nak pergi.. munngkin sebb course yg aku nak selame ni x dpt.. mungin kerana jauh.. dan mungin kerana akan terpisah jauh dari abah dan emak.. tibe2 aku rasa taknak pergi.. kalo aku x pergi, nanti aku nak masok mane pulak.. hingat senang nak score kat matrik dulu.??.. hmm so nak taknak, aku terpaksa pergi jugak. oh my god.. ya allah ya tuhan ku lindungi lah aku disana nanti.. aku dapt bayangkan bulan pertama aku nanti mcm mane.. hahaaa (ni saje je ketawe, padahal muke aku sekaarg mcm ni ha..

ijazah sarjana muda kewangan dan perbankan islam... aku rase dah tersilap nieh... hmm x pe daftar dulu kat sane. tgok mcam mane dulu.. kalo x ok, ade peluang untuk tukar kos, tukar lah nanti.. tapi.. ahh xde tapi2.. nak seribu daya.. taknak seribu dalih.. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.