//TAKE MY HEART
crying tak memasal je.. =.='
Saturday, August 27, 2011 @ 11:47 AM | 0 Comment [s]



hmm kenapa dengan aku hari ni??
stress dengan dokumen ptptn yg x siap2 lagi..
setem x beli.. aku rimas lah macam ni.. argghhh ari ni dah hari jumaat..
sape je pegawai g tinggal.. dorang sume dah bl

a balik kampung.. alaa sape aku nak cari untuk sain sebgai saksi ngan pengesahan ni.. ishh tension tau.. sangat tension daripada amek pspm mase kat matrik dulu.. penat llah macam ni,, bila semua ni nak selesai.. :(



tadi petang,
tetibe je aq boleh nanges.. x memasal je.. tah laa.. ape tah kene ngan aku ni.. prtang tadi abah suroh pasang bendera.. sebelom tu aq dah kene marah dah pasal ptptn ni.. pagi tadi pon.. geramnye dengan ptptn.. nak maki pon x gune.. sebb mmg aku x suke nak maki2 ni.. ish.. tadi mase pasang bendera,, aku x paham lah ape abah aku nak sebenarnye.. smpai dia dah balik dari kedai aku x pasang2 lagi bendera.. hmm.. =.=' sedih2.. pastu kene marah lagi.. last2 aku pasang je.. lantak betol ke tak.. time tu aku dah tak tahan dah nak menangis.. lek lu.. cover dulu.. pastu nak simpan hammer ngan paku, aku dah x tahan nak nanges aku bawak sekali tukul ngan paku tu masok bilik.. mak aku nampak aku nanges.., lgi 2 minit nak buka, dah ok balik.. tpi mmg rase nak nanges mase tuh.. aku tak marah pon kat abah.. tapi tak tau apasal tah.. ptg tdi dlm kol 3, aku ade tnye mak,. "bile bank, pejbat pos bukak".. mak pon jawab lah.. "raye ke 3 atau ke 4 bukak lah.. kenape.." pastu aku x jawab pon.. aku gelak je.. mak tnye lagi, "kenape,.."... aku kate lah, "x de pape".. mak kate "ko mcm nak nanges je".. aku kate lah "mane ade"... tup tup.. ptg tu aku nanges.. hmm.. dlam mase lebih kurang 5 minit kot, aku nanges..

abah..
adek x marah abah pon.. tadi mase buke abah amek ayam, tapi, tak makan.. dye teros letak dalm pinggan aku.. hmm terima kaseh lah ayam tu.. tpi ayam tu tak sedap.. hehee aku lagi suke makan ayam masak pedas mak masak untuk aku.. hahahaa ok yang penting.. adek tak marah pon mak ngan abah.. mmg pon aku patot kene marah tadi pagi, ptg.. hahaaa aku yg sebenarnye carelesss... dah nak raye bru nak wat itu ini.. mmg x dpt la nak mintak cop pengesahan..... =.='
mudah-mudahan ade lah jalan keluar untuk aku.. assalam.. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.