//TAKE MY HEART
Ceritera Raya
Wednesday, August 31, 2011 @ 11:50 PM | 0 Comment [s]

assalam.. raye tahun ni kenapa aku rase macam best jek.. hahaa
betull.. tak percaya sudah.. =,=....
malam raye, lepas sahur kitorang ramai2 tunggu pengumuman raye kat depan tv.. adoi yaiii.. kelakar betol.. sebb ingat raye hari rabu.. singapore kan raya hari rabu..
yg makcik2 dah penat nak masak lagi kalo tak jadi raye esok nye.. pastu muncul jugak pengumuman dekat tv tu.. dye kate raye hari selasa 30hb.. hahahaa sume dah cuak jekk.. ade yg kate hari selasa, ade yg kate hari rabu.. ade jugak tu yg kate hari rabu.. haddooiii yaii..
tahun ni raya tanap kakak.. sebb dye dah kawen.. so dalam kete xde la sempit nak dudok.. kalo x, gerak sikit dah kene marah.. ish3.. tapi xbest la x cukup 1 family.. n kali ni pulak raye tanpa kereta sendiri.. sebb kereta baru x sempat nak kuar.. so kene pinjam paknjang punye kereta.. n tahun ni jugak, abah dah x ada driver raya.. hahaha iaitu abang aku.. aku pulak kene dudok depan.. mak n abah dudok belakang jadi mem besar.. hahaha



NAK CERITA MALAM RAYA KAMI:
YEAH,, ofkos ah main mercun.. paknjang bawak banyak.. memang meletup2 je lah keje nye.. sakit ye telinga saya malaysia.. semua familyy ade.. family paklong, pakngah, mak aku, paknjang, pokteh, poksu.. sume ade... so mesti lah kan ramai cousin2 aku.. kitorang main mercun dah macam ape dah.. ade gambarnye.. tapi bukan kat aku, kat kazen2 aku... ti dorang dah upload aku masok kan lah kat cini nanti..
kepang kepung bunyi mercun.. men baling2 dekat2 lah.. ade yg maen mercun tipulah.. ishh.... tapi mercun bola sangat kuat bunyi dye.. gilaaarrr!!..







Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.