//TAKE MY HEART
Barangan Terlarang Untuk Masuk Ke Hutan. dari orang asli
Friday, July 1, 2011 @ 3:08 PM | 2 Comment [s]


asslam.. hihi
nak tau pesanan orang asli kepada mereka mereka yang nak masuk hutan!!??? hmm nak tau ke taknak.. ape? nak tuju lagu?? tak boleh tak boleh.. hape pon tak boleh.. hape pon tak bleh.. hahahaahaa ok2.. kite sambung balik.. tak payah nak tuju lagu.. ok.. :) apa? nak panggil mael lambung? eh tak payah lah.. nanti wa paggil ah cai kang. ahaa baru tau!! ok orang asli kate, bila nak masuk ke dalam hutan nak gi mencari rezeki.. jan
gan bawa duit @ kayu ular.. nanti rezeki mahal.. tak tau apa maksud "nanti rezeki mahal"? hmm aku pon tak paham jugak sebenarnya.. tpi bila tanya dan tanya dan tanya baru laa paham... maksudnya.. macam kalu kita nak gi memburu, kuta jagn bawak barang terlarang tu. nanti rezeki susah nk masok.. tak dapat binatang yang kita nak gi berburu tuh..

ni duit malaysia:)

ni gak nye kayu ular tu kot.. :)

ok?? dah tau apa yang tak boleh di bawa?. dah tau kan.. ok gud2.. tumb up to you alss. tetibe aq terfikir ermm.. adakah duit dengan kayu ular tu sama ke tak.. hmm ha meh saya terang kan.. kayu tu.. biase nye di panggil sebagai raja kayu.. orang selalu guna untuk buang bisa ular..
ok? dah faham??
ok.. selamat masuk kehutan!!




kredit too "pendek".. thx ya arang asli too.. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.