//TAKE MY HEART
walau mcm ne pon sekali, adek sayang abah..♥
Sunday, June 19, 2011 @ 1:07 AM | 0 Comment [s]




hari nie hari bape!! nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada EN.WAHID iaitu merangkap abah ku yang tersayang.. adek rindu abah. sayang abah...!! ade sekali sekale terlawan ckap abah.. x sengaja abah.. mintak maaf abah!!
adek sekarang kat umah kakak.. rindu kat mak ngan abah... kadang2 tuh, ade jgak tertanye2, bile nak balek umah.. bukan kadang2 dah, selalu.. kalo sabtu ahad tuh, selalu ajak abah gi jalan2.. hahaha kadang2 gi umah weer.. kadang2 gi maidin ke, kipmart ke.. wahhh,,, baru seminggu x jumpe tpi mcm dah lame.. rindu tersangat2 kat mereka berduaa.. ya Allah! kau panjang kan umur mak dan abah aku.. hmm aq terpikir gak, mcm mane nanti nak masok universiti nanti>?? wahhhh rasenye nak ajak mak ngan abah tinggal sekali ngan aq kat u nanti.. serius aq rindu dyorang... selalu sebelom tido, aq bagi salam kat mak.. bile mak dah masak, abah nak makan,, abah ckap.. lambat habes.. cepat2 aq datang.. hikhikhikk kalo ade keje mesti abah pgl aq suwoh buat... macam betol kan tingkap kereta.. simen rumah taman u tuh.. penah jugak bawak abah gi kelinik.. sebb abah x larat.. time tu aq mintak sangat jgn ape2 kan abah aq.. mase tuh aq rase mcm kene test jpj lagi sekali.. hahahaa abah abah.. aku sayang dia.. bile aq x bangun2 dari tido.. abah jerit.. "lambat abes".. padahal mak belom habes masak lagi.. kami suke makan tengah hari teros.. x de sarapan.. tu sume abah ajar.. abah banyak ajar aq menepati mase..hantar aku gi ngaji kat rumah cik umi.. kadang2 abah sendiri yang ajar akuh ngaji.. mase aq zaman kecik, aq rase mcm abah x sayang aq.. selalu kene marah.. tpi dah lame2,, da besar.. aq tau kenape abah marah aku mase kecik.. kalo aku x kene marah masa kecik, aq jadi orang biadap kot.. kate orang sayang anak ditangan2 kan.. aku sekarang ni nak kate berjaye blom lagi.. tpi aq nekad nak jadi orang yang boleh bangge kan mak ngan abah.. dulu dah tersesat, cukoplaa... antara 3 orang adek beradik aq. aku laa yang paling manje kot aku rase.. nak makan ape, abah bagi.. nak duit abah bagi.. kalo nak bebual.. abah bebual ngan aku.. kakak ngan abg, kadang2 je... aku pon kalo nak kutuk orang, aq kutuk ngan abah aku.. hahahaa abah pon layan jee.. suke!! boleh kawtim ngan abah.. x suke mase abah berdengus.. mcm nak bertukar je jadi hulk.. hahahaahaa. btw,.. i love u abah ... i love u mak.. walo ape pon yang berlaku sekalipon.. adek tetap sayang mak ngan abah.. adek harap dapat balas jase mak ngan abah yg dah besar kan adik nii.. sampaikan aku nak cari lelaki yang mcm abah.. luv u abah.. muahh


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.