//TAKE MY HEART
jom try satay kuantan!!
Thursday, June 23, 2011 @ 6:25 PM | 0 Comment [s]

assalam.. jom makan satay jom!!!


nyamm... sedapnyah!!


semalam cik ai pergi makan satay,, di kuantan,, cik ai surf internet pasal kedai ni.. ramai orang kata rugi kalau datang kuantan tak rasa satay terminal zul ni..


ni lah dia.. Terminal Satay Zul..

hahahaa cik ai pun tak tau sangat pon.. abang ipar cik ai yang bawak.. cik ai pun ikut je lah.. hahaha
tapi kan awok. memang sedap pun.. sangat sangat sedap.. pada cik ai lah.. pada u all i tak tau laa pulak.. try la. kalau pegi kuantan.. hampoo try noo.. sedapt giler!! tak tipu.. abg ipar cik ai order satay ayam 5 cucok.. satay daging 5 cucok.. satay rusa 5 cucok.. dan satay ape tah 1 lagi.. dah lupa ape name nye.. makan je tau.. (macam mak cik ai kata.. makan je tau.) hahaha so sume sekali ade 20 cucok.. kenyang tak hengat.. air pulak.. cik ai order teh ais... hikhikhik lame tak minum air teh ais. jadi order je lahh... selalu minum neslo ais..

ni ha alamat nya... selamat menjamu dan melancong,,,, haha

Terminal Satay Zul
Jalan Teluk Sisek
Kuantan, Malaysia
GPS Coordinates: N3 48.596 E103 19.814
Operating hours: Daily (6pm onwards)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.