//TAKE MY HEART
The Damn.. I'm In Love With Him? ohh
Tuesday, June 28, 2011 @ 12:25 AM | 0 Comment [s]


assalam
tiba2 rasa geram pada seseorang.. tiba-tiba rasa cemburu pada seseorang.. hmm.. rasa jealous sangat bila ade orang contact dye!! iaitu seorang perempuan!! argghhhh.. x senang hati aku!!! rasa macam nak suwoh dia bla dari hidup lelaki tu.. aaaahhhh... sangat geram.. padahal perempuan tuh adalah kawan aku sendiri.. kawan seperjuangan aku masa kami sama2 belajar di xxxxxxx.... hmm sangat x senang hati! dah laa tgah xxxxx.. hanya mampu beristighfar sahaja.. tapi aku tiada hak pun nak jealous.. aku bukan nya ade ape-ape pon dengan dia!.. arhh dan rasenye dia x pernah sedar pon yang aku suka dia!! tp
i aku x pasti yg aku ni in love with him or not.. hanya suka je ke?? arhggg.. hh yg pasti, aku berpura-pura sahaja dengan perempuan tuh.. mes
kipu member aku.. aku xkan bagi tau dye yang selama ni aku jealous ngan dye.. please laahh.. jgn kacau dia!.. aku tak suka gadoh dengan kawan aku sendiri bisebabkan dia.. huhuhhhhuuu hidup ku sangat complicated sekarang.. oh my god... ya allah.. am i in love with him??

if he is my destiny, i will accept it with my ten finger and my 2 hand...! i hope, you too.....





hmm saya sayang anda semuaa (:



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.