//TAKE MY HEART
CiK ePAL Mmg IdoLA SeMuA..
Friday, June 24, 2011 @ 7:44 PM | 1 Comment [s]

ASSALAM.. aq respect btol la ngan cik epal.. ape yang dye post,, mesti mendapat sambutan hangat..i really support u from behind .. I enjoyed reading cikepal entry .. wah .. I feel like want to be like her.. cik epal.. you jadi artis je lah terus.. mesti popular.. mesti blogger semua sokong you.. I kind of want to be friends with her .. I think she is very funny .. I remember the entry about shaheizy sam .. hahahaa very funny .. i baca dan ketawa sam
pai tak hengat dunia.. memang dia cik epal gonjeng
.. like she said.. eh I have a question for you, cikepal .. your boyfriend does not get angry to the article youlike shaheizy sam tu ke?
tak pe.. kao dia marah.. you call me.. later-later we can waccha with him.. eh tapi sump
h you punye blog best.. hahaha keep it up.. luv u lah cik epal.. as a blogger.. memang hebat betul penangan cik epal.. who do not know about cik epal .. owh .. very sad .. to bloggers all .. if you want to be a bloggers .. I suggest you learn with cik epal .. tu pun kalo cik epal nak ajar korang laahh... saya ni just like a small ant.. she's like a elephant.. nak kata dye ni besar mcm gajah, x lah.. tpi.. cun melecun beb.. dah lah pandai blogging.. cun pulak th.. haiyaaakkk... so respect to you lah.. tabek spring!!!

cik epal memang best.. i salute you!!

followw her!! cik epal memang cun..



p/s: follow saye dulu sebelum follow dia.. hihihii


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.