//TAKE MY HEART
masalah BESAR
Tuesday, June 21, 2011 @ 9:24 AM | 0 Comment [s]

salam... hmm setelah meneliti.. aku rase, aku ade masalah.. hahahaa bukan nye masalah ape pon.. cume, masalah yg kecil.. tpi dibiarkan akan melarat.. hmm.. maybe leyh kritikal.. masalah nye, aku suaha nak tolak permintaan orang.. sampaikan aku terpaksa menipu?? hmm,..
menipu tu berdosa cik ai oii
... hmm.. entah laa.. contoh nye, bila seseorang ajak aku keluar.. sumpah aku tak tau nak jawab pe.. dan mungkin aku akan terima saja perlawaan itu atau pon akan tipu dia cakap ade bende laen nak settle.. hmm... padahal tak pon.. contoh lagi eh, bila ade orang ajak aku makan.. hmm aku tak cakap takanak.. aku akan cakap 2 perkare je.. ok,jom!! dan 1 lagi alaa, nak tido lahh... hahahaa hmm maybe aku ni susah nak cakap tak boleh.. tak nak.. tak maulah... tak ade... kat orang laen.. perkara2 macam tuh lahh aku akan buat diri aku rase susah.. aku boasan laaaaaa... orang fikir aku jujur.. tpi masalahnye.. x jujur mane pon bile seseorang tuh dah menipu... kalo boleh tak nak lah sampai menipu bagai...

ni kan ciri-ciri orang pasif kan.. tapi aku ni bukan nye orang yang pasif.. banyak cakap jugak.. menonjol jugak kat orang.. haiyaaakkkkk...... manyak fenin punye olang ooo.... ok.. tc.. ~



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.