//TAKE MY HEART
TAMAT PENGAJIAN DI MATRIKULASI 2010/2011
Sunday, May 1, 2011 @ 11:57 AM | 0 Comment [s]



ALHAMDULIlLAH.... dapat jugak habes kan pembelajaran aq kat mtrikulasi johor... happy sangat.. terlalu bnyk rintangan mase kat matrik... fuahhh... tpi aq bersyukur sangat di kurniakan rakan2 yang baek... terima kasihhh kawan.. tarikh keramat 10/05/2010 adalah tarikh aq menjejakkan kaki ke kolej matrikulasi johor untuk sesi 2o1o/2011.... ingat lagi.. mase tu abah je hantar aq.. dan tarikh akhir aq menjejakkan kaki di kmj, adalah 21/04/2011... mmg kenangan yang sangat indah buat diri aq... sagat menyeronokkan., mmg la belajar di matrikulasi ni otak mmg kene perah btol2.. tpi kalo dah lame dudok citu... hmm dah lali laaa... terima kasih buat pensyarah2 yang mengajar dgn penoh kesabaran... hihihiii ingat lagi kene tegor ngan puan era.. sampai meleleh air mata ni... hmm.. semoga aku dan kawan2 mendapat keputusan yg cemerlang dan berjumpa lagi pabila dah berjaya nanti.. amin....


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.