//TAKE MY HEART
hehee 29 december 2010_rabu
Thursday, December 30, 2010 @ 1:03 AM | 0 Comment [s]

yeahhh.. baru balik dari mentelaah bersama rakan2 yang teror ekonomi... aq teror gak.. terrorble ade laaa... hihihihiii..
tadi ade sedikt touching.. hihihihiii biasa lahh.... dah jadi shasha, terlembut pulak.. asyik nak touching jek.... "don't break my heart" hahahahaaa x de.. mcm ni.. tadi fiza,.. ckap kat aq yg dye layak kawan ngan hajar sebb hajar ganas.. huhuhuuuu sebb tuh je sebenarnye... so aq ni x layak ah kawan nan dye.. then dah lame2, aq biar kan jek kate2 tu seperti angin yang melintas sambil meminta izin untuk berlalu.. hihihiii
alaaa... lagi pon dye just gurau jekk... xde niat pon.. tpi x tau laa pulak dlm hati dye mcm mane kan... huhuhuuu... hari aq menjalani hari2 ku mcm biasa... penuh glak ketawa.. tpi tadi aq rase dah tersakit kan hati orang laaa.... aiyaa... sori alyn.. kihkihkih.. bukan sengaja nak ajak debat.. tpi puan suruh tnye soalan kat group korang... nak wat cm ne lagi.. kalo x nanti kene tolak markah... so terpkse lah tanye soalan yg senang... (senang ke ecot??) sorry sangat2 alyn... tpi aq dah mintak maaf tadi sebelom math genius berlangsung. hihihiii pandai x aq curi peluang?? aq x reti sangt nak pujok orang... mintak tunjuk ajar yee.... tapi kan.. mmg tabiat saye untuk mengacau manusia di sekeliling saye ni.. hihihiii
tadi mase math genius, ahahahaaa sangat kelakar.. dayah laaa.. senget btol... "tilt".... tadi kitorang ade kuiz... so x leh lah bincang... sekali jek dayah tnye alyn mcm ne nak wat soalan tu, then alyn mintak laaa ketas dayah.. aiyaaa sekali je puan gi tmpt group kitorang.. then berdiri belakang alyn, pastu aq dah terkekeh kekeh ketawa kat tepi tgok dayah cari ketas kosong.. konon nye salah buat laa.. hahahaa padahal kertas dye ade kat alyn.. pastu puan pon blaaa.... aiyaaa lame lak tu puan diri belakang alyn.. sangt kelakar... penat aq kawal ketawa.. dah lepas alyn, aq pulak.. dayah pinjam ketas aq... sekali jek dye dpt detect ape yg aq salah.. then nak btol kan... sekali je puan dtg lagi... adoi ai.... puan asyik tgok kitorg jekk... kihkihkih mase nak pulang kan, dayah jatoh kan ketas aq, kononnye nak suwoh aq amek laa balik.. pastu yana boleh gi amek kan the tros bg dayah balikk.. adoi ai.. dah laa tiggal lgi 5 minit... penat penat.. bukan penat jawab math... tpi penat ketawa.. hahahaa semapt jugak laaa btol kan.. tpi jawapan group kitorang sume laen2... aq, dayah, yana, alyn, ezza.......
tadi mase tutorial ekonomi, safi x bawak ketas pembentngan.. aiyaaa... dah laaa hari isnin tu aq x bawak,,, pastu pas kat safi, suwoh dye bawak hari rabu, dye pulak gi tinggal kan.. seram btol kitorang... aq, yana, syera, wani.... last2 suwoh dye gi amek kat bilik...
tadi aq gi study group ngan mimie, alyn, dayah, che pah...best... x sia2 aq gi.. dpt gak pengetahuan....
k laa.. nak tido... semoga sihat dah ceria selalu seperti saya.. k.......... good nite... assalamualaikum...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.